סידור מלא לכל המשפחה במכבי

עפר גדנקן No Comments on סידור מלא לכל המשפחה במכבי

כחלק מקידום מודעות לשמירה על בריאות ברפואה, ברפואה משלימה ובשמירה על אורח חיים בריא, יצאה מכבי בקמפיין סידור מלא לכל המשפחה, המרענן את כלל השירותים וההטבות הניתנים לחברי מכבי במגוון תחומים. מנהל מגזר חרדי במכבי, ר' בן ציון פדר: "הובלה של סטנדרט הבריאות הגבוה בישראל מחייבת פעילות רב-ממדית, לרבות שימוש באפיקי הסברה יעילים לטובת קידום הבריאות בישראל".

13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

מאז ומתמיד חרטה מכבי על דגלה – מעבר למקצועיות רפואית תוך אכפתיות ואמפתיה – את נוחות והנגשת הרפואה והרפואה המשלימה לטובת החברים, מה שמתבטא במגוון רחב של טיפולים והטבות הכלולים בסל או בהשתתפות נמוכה.

כחלק מהעשייה המקיפה של מכבי שירותי בריאות, נעשית גם פעילות הסברתית ענפה ומדויקת שנועדת לקדם מודעות ציבורית לשמירה ואימוץ של רפואה משלימה ואורח חיים בריא – להם חשיבות רבה הן בהיבט המניעתי התורם לאיכות החיים של הפרט, והן בהיבט הרוחבי שמשפיע על מערכת הבריאות כולה. לאור חשיבות זו, מקדמת מכבי קמפיינים ייעודיים לחיזוק המודעות לבריאות באמצעות תכנים מקצועיים המטמיעים את המסרים בדרכים יצירתיות.

הקמפיין – סידור מלא לכל המשפחה, מבטא את השירותים וההטבות שניתנים לחברי מכבי הכלולים בסל או בעלות נמוכה, במטרה לרענן את חשיבות ההקפדה על שמירת הבריאות באופן כללי, הרפואה המשלימה וקיום אורח חיים בריא במגוון תחומים, כמו אימון כושר או טיפולים רגשיים.

להלן פירוט של חלק מההטבות והשירותים שמכבי מציעה לחברים;

סידור מלא לבריאות הילדים – הטבות הכלולות בסל; מוקד ילדים טלפוני בשעות הערב. התפתחות הילד במגוון תחומים – ריפוי בעיסוק, קלינאות תקשורת ועוד. מוקדי רפואה דחופה בשעות הערב. והטבות נוספות הכפופות לתקנון שב"ן; משקפיים חינם עד גיל 18. טיפולים רגשיים ב- 45 ₪ לטיפול. אבחונים דידקטיים בהשתתפות עצמית מופחתת.

סידור מלא לבריאות שלכם – בכפוף לתקנון שב"ן;  משקפיים ועדשות מגע ב- 50% הנחה. אימון כושר אישי או קבוצתי ב- 25 ₪ לאימון. טיפולי רפואה משלימה בהנחות משתלמות. חוות דעת שניה מרופא מומחה ב- 150 ₪ בלבד. סל לידה מורחב החזרים עד 8,625 ₪. ניתוח להסרת משקפיים בלייזר בהנחה משמעותית.

מנהל מגזר חרדי במכבי, ר' בן ציון פדר: "הובלה של סטנדרט הבריאות הגבוה בישראל מחייבת פעילות רב-ממדית, לרבות שימוש באפיקי הסברה יעילים לטובת קידום הבריאות בישראל. אנו פועלים בכל האמצעים שעומדים לרשותנו על מנת לקדם את הבריאות בישראל ולאפשר לחברי מכבי את השירותים האיכותיים והמקצועיים ביותר".



0 תגובות